Super Stawy - sprawność sportowa w każdym wieku

super_stawy

zamawiamAutor: Pavel Tsatsouline, 124 strony, format B5, miękka oprawa, cena 29,90 PLN

Czy jeśli się rozciągam, są mi niezbędne osobne ćwiczenia do rozruszania stawów? – Tak, bowiem są to dwie całkowicie różne kwestie. Ruchomość stawów jest czymś innym niż rozciągnięcie i gibkość mięśni. Zauważ, że np. osiągniesz kompletny ruch w stawie biodrowym, gdy stojąc pionowo, przyciągniesz zgięte kolano do klatki piersiowej. A to nie wymaga rozciągnięcia. Natomiast, gdybyś rozciągał się i podnosił nogę prostą, mięśnie z tyłu ud naprężą się znacznie wcześniej i wstrzymają ruch, nie pozwalając na całkowity trening stawu. Stąd ćwiczenia poprawiające dobrą ruchomość, siłę i zdrowie stawów tworzą oddzielny zbiór od ćwiczeń rozciągających.

 

 

 

 

 

  • Jak zagwarantować sobie bezpieczną ruchomość stawów
  • Jak zabezpieczyć się przed kontuzjami
  • Jak pozbyć się sztywności ciała
  • Jak zabezpieczyć stawy przed zwyrodnieniem
  • Jak zapobiegać artretyzmowi w późniejszym wieku
  • Jak zmniejszać skutki zapalenia stawów

Pavel jest czołowym propagatorem pragmatycznego treningu gibkości w dyscyplinach kulturystycznych i siłowych. Jego sposoby są aktywne i świeże, burzą wiele uświęconych tradycji i ukazują poważnemu zawodnikowi opcjonalną drogę postępu. Prawdziwa wiedza dla prawdziwych ludzi zainteresowanych prawdziwymi postępami.

Marty Gallagher, pięciokrotny mistrz świata w trójboju siłowym